REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI „Câștigă tandrețe generație cu generație”
SECȚIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI
1.1. Organizatorul Campaniei promoționale „Câștigă tandrețe generație cu generație” (în continuare „Campania”) este Mondelez Romania S.A. (în continuare „Organizatorul”), societate comercială înregistrată în conformitate cu legea română, cu sediul în România, București, Sector 2, B-dul. Dimitrie Pompeiu, nr. 5-7, Hermes Business Campus, clădirea C, Secțiunea Nord, etaj 6, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/6905/2010, C.U.I. 1097530.
1.2. Campania se desfășoară prin intermediul:
- DENTSU ROMANIA S.R.L. (denumită în continuare „Agenția 1”), cu sediul social în str. George Enescu nr. 11-11A, etaj 5, camera 3, sector 1, București, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/20774/2008, C.U.I. 2486616,
- Mediapost Hit Mail S.A. (denumită în continuare „Agenția 2”), cu sediul în str. Siriului, nr. 42-46, etaj 3, sector 1, București, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/8295/2000, C.U.I. 13351917.
Agențiile vor fi denumite în mod colectiv „Agențiile”.
SECȚIUNEA 2. REGULAMENTUL CAMPANIEI ȘI TEMEIUL LEGAL
2.1. Campania se va desfășura conform prevederilor prezentului regulament (în continuare „Regulamentul”) care este obligatoriu pentru toți participanții la Campanie (în continuare „Participanții”) și pentru toate entitățile implicate.
2.2. Campania este organizată în conformitate cu următoarele prevederi legale: Ordonanța Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor și serviciilor de piață, cu toate modificările și completările ulterioare, Legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice, Regulamentul european 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE.
2.3. Regulamentul este întocmit și făcut public conform legislației aplicabile în Romania și este disponibil, în mod gratuit, oricărui consumator astfel:
- pe website-ul www.castigatandrete.ro (în continuare ”Site-ul Campaniei”),
- printr-o solicitare adresată Organizatorului la sediul său indicat la punctul 1.1.
2.4. Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediatizată în scopul informării publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare și/sau cu rol informativ. Informațiile pe care astfel de materiale le pot conține vor fi interpretate în conformitate cu prevederile prezentului Regulament. Premiile prezentate în imaginile folosite pe materialele de promovare sunt cu titlu de prezentare.
2.5. Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica și/sau completa Regulamentul, precum și dreptul de a suspenda și/sau înceta/întrerupe/prelungi Campania, oricând pe durata desfășurării acesteia, cu condiția înștiințării prealabile a publicului. Orice modificări/completări aduse prevederilor acestui Regulament vor fi cuprinse în acte adiționale care vor fi comunicate către public prin publicarea Regulamentului în forma actualizată, pe Site-ul Campaniei, cu cel puțin 24 ore, înainte ca acestea să intre în vigoare.
2.6. Orice modificare adusă Regulamentului, va fi supusă procedurii de autentificare de către un notar public și va face parte integrantă din Regulament. Organizatorul nu iși asumă răspunderea pentru luarea la cunoștință a modificarilor de către Participanți, atâta timp cât acestea sunt publicate pe Site-ul Campaniei, conform celor de mai sus.
SECȚIUNEA 3. ARIA DE DESFĂȘURARE ȘI DURATA CAMPANIEI
3.1. Campania este organizată pe teritoriul României, online pe website-ul www.castigatandrete.ro, în conformitate cu prevederile prezentului Regulament, prin achiziționarea de produse participante Milka în valoare de minimum 14 Lei, pe același bon fiscal, și înscrierea în Campanie cu numărul bonului fiscal.
3.2. Campania se desfășoară în perioada 02 octombrie 2023, ora 00:00:01 - 12 noiembrie 2023, ora 23:59:59 inclusiv (în continuare ”Perioada Campaniei”).
3.3. Participanții se pot înscrie în Campanie exclusiv în perioada menționată la art. 3.2.
3.4. Înainte de începerea Campaniei și după încetarea acesteia, îndeplinirea condițiilor menționate în Regulament nu mai conferă dreptul de a participa la Campanie.
SECȚIUNEA 4. PRODUSELE PARTICIPANTE
4.1. La Campanie participă produsele comercializate de către Organizator ce se regăsesc în Anexa 2 din prezentul Regulament, pe piața din România, denumite în continuare “Produsele Participante”.
4.2. Bonul fiscal/ factura fiscală ce atestă achiziția Produselor participante de minimum 14 Lei, pe același bon fiscal, în Perioada Campaniei, trebuie păstrat întreg și nedeteriorat împreună cu ambalajele produselor Milka achiziționate. Pierderea sau deteriorarea acestora, în orice mod, va duce la invalidarea premiului în cazul unui câștig. În cazul în care pe bonul fiscal nu apare denumirea de Milka, Participantul va trebui să facă dovada și cu ambalajele produselor Milka participante achiziționate pe bonul respectiv.
4.3. După data încheierii Campaniei, Produsele Participante descrise mai sus își pierd această calitate, Organizatorul nemaiavând nicio responsabilitate și nemaiasumându-și nicio obligație în legatură cu nicio circumstanță care ar putea eventual conduce publicul la concluzia actualității ori continuării Campaniei.
4.4. Produsele Participante sunt disponibile în limita stocului existent. Produsele nu sunt etichetate distinctiv pentru Campanie.
SECȚIUNEA 5. DREPTUL DE ÎNSCRIERE
5.1. În Campanie se pot înscrie persoanele fizice, cetățeni români sau străini, cu domiciliul sau reședința, chiar și temporară, în Romania, care au împlinit vârsta de 18 ani la data înscrierii în Campanie și care acceptă termenii și condițiile prezentului Regulament.
5.2. Înscrierea în Campanie presupune acceptarea implicită, integrală, expresă și neechivocă a prevederilor prezentului Regulament.
5.3. Nu au dreptul de a participa la această Campanie următoarele categorii de persoane:
- (i) Persoanele care nu respectă Secțiunea 5.1;
- (ii) Angajați ai Organizatorului, precum și ai societăților afiliate Organizatorului;
- (iii) Angajați ai Agențiilor sau angajați ai oricăror alte societăți/entități implicate în activități legate de organizarea și desfășurarea Campaniei;
- (iv) Rudele de gradul I și II (respectiv copii/părinți, frați/surori) și/sau soțul/soția angajaților menționați la punctele (ii) și (iii) de mai sus.
5.4. Organizatorul își rezervă dreptul de a lua toate măsurile pentru a preveni înscrierea în Campanie, precum și dreptul de a elimina din Campanie orice persoană din categoriile menționate în art. 5.3. Refuzul de a furniza datele necesare înscrierii în Campanie sau dovedirii îndeplinirii condițiilor de participare la Campanie, are drept consecință imposibilitatea de a participa la Campanie, inclusiv imposibilitatea acordării premiilor în cazul Câștigătorilor.
5.5. În situția în care sunt identificate persoane care încalcă prevederile Regulamentului, prin influențarea sau facilitarea câștigării premiilor, Organizatorul are dreptul de a solicita restituirea premiilor câștigate și de a se adresa instanțelor judecătorești și organelor de cercetare penală competente în vederea recuperării prejudiciilor cauzate.
5.6. Participarea la Campanie implică cunoașterea și acceptarea integrală, expresă și neechivocă de către Participanți a prezentului Regulament.
5.7. Participanții sunt de acord ca, în cazul în care vor fi desemnați Câștigători, numele și prenumele lor să fie făcute publice pe Site-ul Campaniei conform art. 9.8.
SECȚIUNEA 6. MECANISMUL CAMPANIEI
6.1. Condiții privind înscrierea în Campanie:
6.1.1. Pentru înscrierea validă în Campanie este necesară îndeplinirea cumulativă a următoarelor condiții:
- a) Participantul trebuie să aibă drept de înscriere potrivit prevederilor Secțiunii 5 de mai sus;
- b) Participantul trebuie să achiziționeze Produse Participante de minimum 14 Lei, pe același bon fiscal, în perioada Campaniei și să poată face dovada de achiziție;
- c) Participantul se va înscrie în Campanie exclusiv prin transmiterea unuia sau mai multor numere de bon fiscal ce atestă achiziția Produselor Participante prin accesarea website-ului www.castigatandrete.ro, cu respectarea condițiilor solicitate ce sunt prevăzute la art. 6.2 de mai jos;
- d) Înscrierea se va face exclusiv pe Perioada Campaniei menționată la Secțiunea 3 de mai sus;
- e) Participantul va folosi pentru înscriere un număr de telefon mobil valid, personal, valabil în rețelele de telefonie mobilă disponibile pe teritoriul României;
- f) Un Participant unic poate înscrie în Campanie maximum 3 numere de bon fiscal per zi. Orice altă înscriere efectuată după primele 3 înscrieri într-o zi de Campanie va fi luată în considerare dacă va fi efectuată într-o altă zi, în perioada de desfășurare a Campaniei. Organizatorul nu va fi făcut responsabil pentru acele înscrieri valide pe care Participantul nu le poate efectua din acest motiv;
- g) Un Participant unic este definit de același număr de telefon;
- h) Același numar de bon fiscal poate fi transmis o singură dată și numai prin modalitatea prevăzută la art. 6.2.
6.2. Înscrierea în Campanie cu numărul bonului fiscal:
6.2.1. Pentru înscrierea valabilă în vederea participării în cadrul Campaniei este necesară îndeplinirea cumulativă a următoarelor condiții:
- Participantul trebuie să achiziționeze Produse participante Milka de minimum 14 Lei, pe același bon fiscal, și să păstreze bonul fiscal împreună cu ambalajele produselor Milka achiziționate,
- Participantul trebuie să aibă drept de participare potrivit prevederilor Secțiunii 5 de mai sus;
- Participantul se va înscrie în cadrul Campaniei exclusiv prin accesarea website-ului www.castigatandrete.ro, accesarea secțiunii “ÎNSCRIE-TE” și completarea următoarelor informații:
- - Număr de Telefon;
- - Număr Bon fiscal;
- - Dată Bon fiscal;
- - Magazin;
- - Bifa “Am citit și sunt de acord cu Regulamentul campaniei promoționale”;
- - Bifa “Am citit și sunt de acord cu Termenii și condițiile”;
- - Bifa “Declar că am vârsta peste 18 ani”.
6.2.2. Participantul trebuie să păstreze bonul fiscal în original și nedeteriorat. Bonul fiscal trebuie să ateste achiziția produselor participante, respectiv de minimum 14 Lei, pe același bon fiscal, în perioada de desfășurare a Campaniei împreună cu ambalajele produselor Milka achiziționate.
6.2.3. Pentru fiecare înscriere efectuată, Participantului i se va afișa unul dintre mesajele de răspuns:
-
(a) Pentru fiecare înscriere efectuată înainte de 02.10.2023 ora 00:00,
indiferent de câte înscrieri efectuează, participantul va primi un mesaj
cu următorul conținut:
Încă puțin! Campania Milka “Câștigă tandrețe generație cu generație” nu a început încă. Cumpără produse Milka de minimum 14 Lei, pe același bon fiscal, în perioada 02.10.2023 - 12.11.2023 și revino pe site pentru a te înscrie.
-
(b) Dacă un număr de bon fiscal corect din punct de vedere al numărului
și tipului caracterelor este înscris în perioada 02.10.2023 -
12.11.2023, Participantul va primi următorul mesaj:
Felicitări! Înscrierea ta este validă! Mărește-ți șansele de a câștiga premii cu mai multe bonuri înscrise, păstrează bonul fiscal aferent produselor participante Milka achiziționate.
-
(c) Dacă Participantul a prins un moment norocos și este câștigător, va
primi unul dintre mesajele:
Felicitări! Ai câștigat un premiu tandru acordat prin moment norocos. Păstrează bonul fiscal, te vom contacta în curând. Mărește-ți șansele cu mai multe înscrieri.
-
(d) Dacă un Participant încearcă să introducă cel de-al 4-lea număr de
bon fiscal într-o zi de Campanie, acesta va primi un mesaj cu următorul
text:
Ai introdus deja numărul maxim de bonuri fiscale admise pentru această zi de campanie (3 bonuri). Te așteptăm și mâine pe site, pentru a înscrie acest bon.
-
(e) Dacă un Participant introduce același număr de bon fiscal, acesta va
primi un mesaj cu următorul text:
Uneori tandrețea te face să uiți lucruri pentru că ai introdus deja acest număr de bon fiscal. Încearcă-ți norocul cu un nou bon fiscal.
-
(f) Dacă un Participant se înscrie după terminarea Campaniei, acesta va
primi următorul mesaj:
Ne pare rău! Campania Milka “Câștigă tandrețe generație cu generație” s-a încheiat pe data de 12.11.2023. Ne bucurăm că îți plac produsele Milka și te așteptăm la următoarele campanii!
6.2.4. Pentru ca înregistrarea să fie validă, participantul trebuie să urmeze pașii de mai sus și să îndeplinească condițiile stipulate în prezentul Regulament.
SECȚIUNEA 7. PREMIILE CAMPANIEI
7.1. În cadrul Campaniei vor fi acordate următoarele categorii de premii:
7.1.1. Premii acordate prin momente norocoase:
-
Nr crt
Descriere premiu
Cantitate
Valoare unitara LEI, cu TVA inclus
Valoare totala LEI, cu TVA inclus
-
Nr. criteriu
1
Descriere Premiu
Set Aparat foto analog + Aparat foto instant
Cantitate
15
Valoare unitara LEI, cu TVA inclus
837
Valoare totala LEI, cu TVA inclus
12.554
-
Nr. criteriu
2
Descriere Premiu
Set Ceas vintage + Smartwatch
Cantitate
15
Valoare unitara LEI, cu TVA inclus
1.536
Valoare totala LEI, cu TVA inclus
23.034
-
Nr. criteriu
3
Descriere Premiu
Set Pick-up + Boxă portabilă
Cantitate
15
Valoare unitara LEI, cu TVA inclus
648
Valoare totala LEI, cu TVA inclus
9.715
7.1.2. Premiul acordat prin tragere la sorți la finalul Campaniei:
-
Nr crt
Descriere premiu
Cantitate
Valoare unitara LEI, cu TVA inclus
Valoare totala LEI, cu TVA inclus
-
Nr. criteriu
1
Descriere Premiu
Voucher Vacanță
Cantitate
1
Valoare unitara LEI, cu TVA inclus
50.000 LEI
Valoare totala LEI, cu TVA inclus
50.000 LEI
7.2. Valoarea totală a premiilor este de 95.302 lei, cu TVA inclus.
7.3. Specificațiile premiilor:
-
a. Set Aparat foto analog + Aparat foto instant:
Aparat foto analog AGFA AgfaPhoto pentru film de 35 mm Culoare: verde; Cameră analogică pentru film de 35 mm (135), Obiectiv 31 mm / F=9 Aspect clasic, Calitate înaltă, Bliț încorporat, Infinity sharpening, Design compact, ușor de manevrat, Curea de mână și carcasă incluse.
Cameră Foto Instant Polaroid Now Gen 2 Culoare: culoare neagră; Dimensiune hârtie: 88x107 cm, Format film: i-type, Polaroid 600, Conectivitate: USB; Conținutul pachetului: 1 x Curea de mână, 1 x Cablu de încărcare, USB-C 1 x Dimensiune cameră instantanee: 112,2 x 150,2 x 94 mm, Greutate: 455,8 g Tip obiectiv: standard; Distanță focală: 94,96 mm 102,35 mm.
-
b. Set Ceas vintage + Smartwatch:
Ceas CASIO: Mecanism 5523 quartz, Baterie: SR927SW, Rezistent la apă: WR 50 m, Greutate: 50 g.
Smartwatch Samsung Galaxy Watch4 40 mm, LTE Culoare: negru, primul ceas inteligent Samsung cu analiza compoziției corpului pentru a vă urmări progresul oricând și oriunde. Funcții care include provocari de grup pentru a vă bucura de mai multe etape cu prietenii și pentru a vă motiva. Monitorizare în timp real a tensiunii arteriale și a ECG la încheietura mâinii. Funcție holistică de urmărire a calității somnului cu monitorizare a oxigenului din sânge și detectarea sforăitului. Wear OS Powered by Samsung, cu o selecție bogată de aplicații.
-
c. Set Pick-up + Boxă portabilă:
Pick-Up Crosley - Voyager, semi-automat, Culoare: verde, Categorii: Audio si Hi-Fi, Tipul conexiunii: Bluetooth, Numar difuzoare: 2; Putere difuzor: 5W; Dimensiune difuzor: 50 mm; Dimensiuni produs: 29,5 x 36 x 14, Sunet: Stereo, Greutate: 4.335 kg.
Boxă portabilă JBL GO 3 eco; Culoare: alb, portabilă și rezistentă la apă, Difuzor Bluetooth Bluetooth, 5.3 5 ore de redare, Typ-C-USB-Wire rezistent la apă și praf conform IP67, Materiale și ambalaje ecologice și reciclate.
- d. Voucher vacanță: Voucherul de vacanță este emis de agenția de turism Happy Tour și poate fi utilizat până la data de 31.12.2024. Voucherul este în valoarea de 50.000 lei și poate fi folosit pentru achiziționarea oricărui sejur atât pe teritoriul României cât și în străinatate. Serviciile vor fi confirmate în limita disponibilității la momentul transmiterii cererii de rezervare. Voucherul poate fi utilizat o singură dată pentru achiziționarea a maximum 3 pachete de servicii turistice (3 pachete de vacanță care pot include mai multe servicii, cum ar fi: zbor, cazare, transfer etc.) pentru maxim 4 persoane. Dacă valoarea serviciilor achiziționate depășește valoarea voucherului, posesorul voucherului va achita diferența aferentă la agenția Happy Tour; dacă valoarea serviciilor achiziționate este mai mică decât valoarea voucherului, diferența aferentă nu se returnează posesorului. În cazul în care voucherul nu este folosit până la data expirării lui, contravaloarea lui nu se va rambursa, iar deținătorul voucherului își pierde dreptul de a-l utiliza. În momentul achiziționării pachetului/pachetelor de servicii turistice, posesorul voucherului va prezenta reprezentantului agenției de turism voucherul în original și act de identitate (BI sau CI).
7.3.1. Condiții speciale aplicabile premiului constând în voucher vacanță:
- - Voucherul este nominal. Câștigătorul nu poate ceda drepturile asupra acestuia altor persoane (voucherul nu este transmisibil);
- - Câștigătorul are responsabilitatea de a se informa cu privire la condițiile de deplasare impuse (documente necesare, valabilitatea documentelor, condiții de intrare în țara în cauză, obiecte interzise etc.). Organizatorul nu va fi responsabil pentru nicio situație/condiție ce ține de persoana câștigătorului și/sau a însoțitorului său de natură să împiedice sau să amâne efectuarea excursiei/vacanței în condițiile previzionate;
- - Organizatorul și Agențiile implicate nu vor fi răspunzatoare pentru niciunul dintre prejudiciile ce ar putea fi suferite de către câștigător și însoțitorii acestuia în legătură cu pachetul ales, indiferent de natura acestor prejudicii;
- - Organizatorul și Agențiile implicate nu își asumă răspunderea pentru situațiile în care, din motive ce țin de persoana câștigătorului, acesta nu poate beneficia efectiv de serviciile prezentului premiu (spre exemplu, dar fără a ne limita la: localizarea câștigătorului, probleme de natură medicală, nerevendicarea de către câștigător a premiului în perioada indicată în Regulament, invocarea de către câștigător a unor motive personale care conduc la imposibilitatea de a utiliza premiul după ce au fost stabilite detaliile excursiei/vacanței etc.);
- - Câștigătorul își asumă întreaga răspundere pentru însoțitorul minor, dacă este cazul;
- - Câștigătorul înțelege și acceptă în mod expres faptul că Organizatorul, Agențiile implicate, Agenția de turism nu își asumă răspunderea pentru următoarele situații:
-
- i. Pentru niciun accident, de nicio natură (ca de exemplu, dar fără a se limita la: decesul, rănirea, orice leziuni corporale care afectează sănătatea fizică sau psihică), suferit de câștigător și/sau însoțitorul său pe perioada excursiei/vacanței (incluzând, dar fără a se limita la durata călătoriei cu mijlocul de transport ales, transfer hotel etc.) și/sau pentru nicio pretenție, indiferent de natura acesteia, din partea niciunei persoane, apărută ca urmare a unui astfel de eveniment,
- ii. Niciun cost, indiferent de natură, pentru îngrijirile medicale în cazul unor accidente și/sau îmbolnăviri suferite de către câștigător și/sau însoțitorul acestuia pe perioada excursiei/vacanței, acestia fiind singurii responsabili pentru aceste cheltuieli,
- iii. Nicio daună, indiferent de natură, ce a fost cauzată oricărei persoane printr-o acțiune/omisiune/neglijență de către câștigător și/sau însoțitorul acestuia pe perioada excursiei/vacanței,
- iv. Câștigătorul își asumă refuzul îmbarcării/debarcării sale și/sau a însoțitorului său de către autoritățile de frontieră și/sau transportatorul/compania aeriană, precum și refuzul transportatorului/companiei aeriene de a transporta câștigătorul și/sau însoțitorul său și/sau bagajele acestora,
- v. Lipsa documentelor valabile, expirarea sau nevalabilitatea documentelor pentru călătorie, inclusiv lipsa împuternicirilor/procurilor notariale sau altor documente necesare câștigătorilor/însoțitorilor minori,
- vi. Modificările/anulările/întârzierile programelor de zbor ale transportatorilor/companiei aeriane,
- vii. Nerespectarea de către câștigător și/sau însoțitor a termenilor și condițiilor de călătorie ale transportatorului/companiei aeriene și/sau a politicii de cazare a hotelului în care câștigătorul și/sau însoțitorul sunt cazați.
7.4. Câștigătorii premiilor oferite în cadrul Campaniei nu au posibilitatea de a primi contravaloarea premiilor în bani sau înlocuirea acestora cu alte bunuri și nici nu pot solicita schimbarea caracteristicilor/ parametrilor premiilor câștigate.
7.5. În cadrul prezentei Campanii, un participant poate câștiga un singur premiu din fiecare categorie, respectiv un Set Aparat foto analog + Aparat foto instant, un Set Ceas vintage + Smartwatch, un Set Pick-up + Boxă și un Voucher Vacanță. Cu un singur bon fiscal, participantul poate câștiga un singur premiu acordat în cadrul Campaniei.
7.6. Premiile vor fi acordate după validarea câștigătorilor, iar acest lucru se va realiza după verificarea tuturor datelor necesare pentru procesul de acordare a premiilor și după verificarea îndeplinirii de către câștigători a tuturor condițiilor menționate în Regulament.
7.7. Organizatorul nu va fi răspunzător în privința caracteristicilor și standardelor de calitate a premiilor oferite, în afară de responsabilitățile ce îi revin în mod expres conform Regulamentului. Organizatorul nu este responsabil pentru imposibilitatea revendicării și a utilizării premiilor.
7.8. Premiile pot fi revendicate și expediate doar pe teritoriul României.
7.9. În cazul în care nu se vor acorda toate premiile, acestea vor rămâne la dispoziția Organizatorului.
SECȚIUNEA 8. DESEMNAREA CÂȘTIGĂTORILOR ȘI ACORDAREA PREMIILOR
Premiile Campaniei vor fi acordate după cum urmează:
8.1. Premii acordate prin momente norocoase:
8.1.1. Pentru fiecare premiu se va desemna, anterior începerii Campaniei, în mod aleator, câte un moment câștigător (definit sub forma: zi, ora, minut) și, respectiv, câte un număr de ordine asociat fiecărui moment câștigător (un număr întreg între 1 si 3). Momentele câștigătoare vor fi extrase din intervalul corespunzător perioadei Campaniei. În total vor fi extrase 15 momente norocoase pentru premiile constând în „Set Aparat foto analog + Aparat foto instant”, 15 momente norocoase pentru premiile constând în „Set Ceas vintage + Smartwatch” și 15 momente norocoase pentru premiile constând în „Set Pick-up + Boxă”.
8.1.2. Momentele câștigătoare, respectiv numerele de ordine aferente acestora, vor fi consemnate într-un document scris și autentificat de către un notar public, anterior începerii Campaniei.
8.1.3. Va fi desemnat câștigător Participantul care efectuează o înscriere validă după un moment câștigător și al cărui număr de ordine este același cu numărul de ordine corespunzător momentului câștigător respectiv (Exemplu: Să presupunem că pentru ziua Z momentul câștigător este ora hh:mm, iar numărul de ordine are valoarea 3. Va câștiga Participantul care a introdus al 3-lea număr de bon fiscal valid după momentul hh:mm). Următorii 5 participanți cu înscrieri valide și care îndeplinesc condițiile prezentului Regulament, vor fi considerați ca fiind rezerve.
8.1.4. Dacă între două momente câștigătoare nu s-a efectuat nicio înscriere validă și astfel nu s-a putut desemna niciun câștigător pentru primul moment, numărul de ordine aferent celui de-al doilea moment câștigător va fi aplicat doar după desemnarea câștigătorului pentru momentul câștigător anterior (de ex: dacă primul moment câștigător este ora 10:00:00 cu număr de ordine 3 și următorul moment este 12:07:00 cu număr de ordine 2, iar între cele 2 momente nu au fost efectuate înscrieri valide, a treia înscriere validă efectuată după 12:07:00 (care reprezintă și a treia înscriere după ora 10:00:00) va fi desemnată câștigătoare pentru ora 10:00, a doua înscriere validă după desemnarea câștigătorului primului moment va fi desemnat câștigător pentru ora 12:07:00). Următorii participanți cu cel puțin o înscriere validă ce îndeplinesc condițiile prezentului Regulament vor fi considerați ca fiind rezerve în ordinea cronologică a înscrierilor. Pentru fiecare câștigător vor fi alocate un număr maxim de 5 rezerve aferente.
8.2. Premiul finale acordat prin tragere la sorți după cum urmează:
8.2.1. În perioada 13.11.2023 - 17.11.2023 va avea loc tragerea la sorți din toate înscrierile valide efectuate pe toată durata de desfășurare a Campaniei, respectiv din perioada 02.10.2023 – 12.11.2023, cu excepția celor pentru care participanții au câștigat un premiu instant, acordat prin momente norocoase conform prevederilor prezentului Regulament.
8.2.2. În cadrul tragerii la sorți conform 8.2.1. se vor extrage câștigătorii după cum urmează:
- i. 1 câștigător pentru premiile constând în „Voucher Vacanță”;
- ii. 10 rezerve aferente.
8.2.3. Tragerea la sorți pentru premiile din cadrul Campaniei presupune folosirea unui program de calculator cu distribuire și extragere aleatorie, care va selecta câștigătorii și rezervele dintr-o bază de date ce conține toate înscrierile valide în Campanie conform celor descrise mai sus. Extragerea se va efectua în prezența unei comisii, denumită în continuare "Comisia", din care va face parte și un notar public, fie la sediul Agenției 2 din Str. Siriului, nr. 42-46, etaj 3, Sector 1, București, fie la sediul biroului notarului SPN “Nica Oana Raluca și Asociații” din Municipiul București, strada Jean Louis Calderon nr. 52, sector 2.
8.2.4. Premiile Campaniei vor fi acordate câștigătorilor în urma procesului de validare descris în Secțiunea 9 a prezentului Regulament.
SECȚIUNEA 9. VALIDAREA ȘI PUBLICAREA CÂȘTIGĂTORILOR. INTRAREA ÎN POSESIE A PREMIILOR
9.1. Ulterior desemnării câștigătorilor, Agenția 2 va începe procesul de validare a acestora, ocazie cu care se va verifica îndeplinirea condițiilor privind înscrierea Participanților, precum și respectarea tuturor dispozițiilor prezentului Regulament.
9.2. Participanții care au fost desemnați câștigători vor fi contactați prin apel telefonic la numărul de telefon mobil utilizat pentru înscrierea în Campanie, în intervalul orar 09:00 - 20:00, de 3 ori în maximum 3 zile lucrătoare de la data desemnării câștigătorilor; numărul de telefon utilizat servește pentru identificarea Participanților și contactarea acestora. În cazul în care Participantul nu poate fi contactat, după cele 3 zile lucrătoare se va trece la contactarea rezervelor.
9.3. Pentru a parcurge procesul de validare, Participantul va furniza Organizatorului în momentul contactării telefonice, informațiile necesare identificării și validării lui. Convorbirile telefonice vor fi înregistrate pentru a putea fi utilizate ca mijloace de probă în eventualele contestații în legatură cu procesul de validare a câștigătorilor și de înmanare a premiilor oferite în Campanie, precum și pentru scopul verificării modului în care este gestionată relația cu participanții la Campanie.
9.3.1. În cadrul apelului, Participantului desemnat câștigător i se va solicita să:
- a. Declare următoarele informații: nume, prenume, data nașterii, adresa de livrare, adresa de e-mail (adresa de e-mail va fi solicitat doar participanților ce optează pentru primirea link-ului prin e-mail);
- b. Trimită următoarele documente: copie/poză bon fiscal împreună cu poza cu ambalajele produselor Milka achiziționate și, în cazul câștigătorilor de premii peste 600 lei, o copie/poză CI blurată (în copia CI să se vadă numele și CNP-ul) în termen de 3 zile de la momentul încheierii convorbirii telefonice.
9.3.2. Trimiterea documentelor necesare validării se realizează prin încărcarea acestora într-o pagină web, accesând link-ul securizat comunicat de Agenția 2. Participantul are la dispoziție următoarele două modalități de recepționare a link-ului securizat: SMS sau e-mail. Link-ul se va genera după finalizarea apelului, iar Participantul îl va recepționa prin modalitatea aleasă în cadrul convorbirii.
9.3.3. Accesând acel link, Participantul va trebui să încarce documentele solicitate în cadrul apelului telefonic, în termenul specificat.
9.3.4. Dacă Participantul nu încarcă documentele solicitate în termen de 3 zile de primirea link-ului, acesta va fi invalidat și se vor contacta rezervele, în ordinea desemnării acestora.
9.3.5. În urma verificărilor și a parcurgerii procesului de validare, Participantul va primi o confirmare a primirii documentelor și, în cazul în care documentul/ele primit/e prezintă neregularități, Participantul va fi anunțat și rugat să reîncarce documentul/ele folosind link-ul care i-a fost comunicat.
9.3.6. În cazul în care un Participant nu dorește înregistrarea convorbirii sau nu furnizează toate informațiile necesare procesului de validare, după încheierea apelului acesta va primi un sms/ e-mail (dacă s-a înscris în Campanie și cu adresa de e-mail) cu un link către o pagina web unde poate completa datele sale de contact necesare pentru procesul de validare și înmânare a premiilor, în termen de 3 zile. Dacă datele încarcate de Participant în pagina web sunt corecte conform Regulamentului, acesta va primi un link securizat pentru încărcarea documentelor necesare validării. Accesând acel link, Participantul va trebui să încarce documentele constând în copie/poză bon fiscal, respectiv copia/poza CI blurată, în maximum 3 zile de la transmiterea link-ului. Dacă datele încărcate de Participant în pagina web nu sunt corecte sau dacă Participantul nu completează formularul cu datele sale de contact în termen de 3 zile de primirea linkului, Participantul va fi invalidat și se vor contacta rezervele, în ordinea desemnării acestora.
9.3.7. Participantul va primi un sms/ email de confirmare a primirii documentelor și, în cazul în care acestea nu sunt corecte, Participantul va fi anunțat să reîncarce documentele folosind link-ul pe care l-a primit. În cazul în care Participantul nu reîncarcă documentele corecte, acesta va fi invalidat și se vor contacta rezervele, în ordinea desemnării acestora.
9.4. Dupa finalizarea procesului de validare, Participantul va fi informat de statusul validării (valid/ invalid) în termen de maxim 30 zile. Câștigătorii vor fi validați doar dacă respectă toate prevederile prezentului Regulament.
9.5. Imposibilitatea Participantului de a face dovada deținerii documentelor în original, constatarea unor neconcordanțe sau nerespectarea condițiilor de validare descrise în prezentul Regulament conduce la invalidarea Participantului, respectiv la pierderea dreptului de atribuire a premiului, fără nicio despăgubire din partea Organizatorului. Organizatorul își rezervă dreptul de a solicita oricărui Participant să facă dovada participării prin prezentarea bonurilor fiscale ale căror numere au fost înscrise în Campanie. Eventualele costuri ce apar în această situație (ca de ex. dar fără a se limita la: costul curierului pentru a ridica bonul de la adresa indicată de către Participant, precum și costul înapoierii bonului la Participant după verificare) sunt suportate de către Organizator.
9.6. Dacă un premiu nu se acordă ca urmare a neîndeplinirii de catre Participant a uneia sau a mai multor condiții de validare, Organizatorul va desemna drept câștigători, sub rezerva îndeplinirii tuturor condițiilor prevăzute de prezentul Regulament, prima rezervă în ordinea desemnării acestora. Dacă nici aceasta nu îndeplinește condițiile necesare, se vor avea în vedere, celelalte rezerve, în ordinea desemnării și se va relua procesul de notificare și validare descris anterior. Dacă nici rezervele nu sunt validate, premiul nu se acordă și va rămâne în proprietatea Organizatorului. Condițiile de validare a rezervelor sunt aceleași ca și în cazul Participanților desemnați inițial.
9.7. Organizatorul își rezervă dreptul de a nu acorda premiile dacă Participanții desemnați câștigători nu îndeplinesc condițiile de validare sau în cazul în care nu sunt suficiente înscrieri în Campanie.
9.8. Anunțarea câștigătorilor se va realiza prin publicarea numelui și prenumelui acestora pe www.castigatandrete.ro într-o secțiune special dedicată acestei Campanii în termen de maximum 30 de zile lucrătoare de la data validării tuturor câștigătorilor.
9.9. Premiile din cadrul Campaniei vor fi expediate câștigătorilor la adresele indicate de către aceștia în procesul de validare, pe cheltuiala Organizatorului, o singură dată, prin curier privat, ulterior încheierii procesului de validare a câștigătorilor, dar nu mai târziu de 30 de zile de la data publicării câștigătorilor pe www.castigatandrete.ro.
9.10. Premiile vor fi predate către câștigători pe baza unui proces verbal, în două exemplare, semnat și completat de câștigători. Refuzul de a semna orice document ce atestă atribuirea efectivă a premiului către un câștigător sau de a furniza informații necesare predării premiului conduce la pierderea dreptului câștigătorului de a intra în posesia premiului.
9.11. Curierul privat va încerca să livreze premiul de maximum 2 ori la adresa indicată de câștigător în procesul de validare, în cursul zilelor lucrătoare (luni-vineri) în intervalul orar 09:00-17:00.
9.12. În cazul în care premiile sunt refuzate de către câștigători sau aceștia nu au putut fi găsiți la adresă în vederea livrării sau câștigătorii refuză semnarea procesului verbal, premiile rămân în posesia Organizatorului care poate dispune liber de acestea în maniera pe care o va considera necesară sau potrivită intereselor sale.
SECȚIUNEA 10. TAXE ȘI IMPOZITE
10.1. Organizatorul se obligă să calculeze, să rețină, să declare și să vireze impozitul datorat pentru veniturile constând în premiile acordate câștigătorilor în conformitate cu prevederile Codului Fiscal aprobat prin Legea nr. 227/2015, cu modificările și completările ulterioare. Orice alte obligații de orice altă natură, în legătură cu premiile câștigate, sunt în sarcina exclusivă a câștigătorilor.
10.2. Participanților la Campanie nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu excepția cheltuielilor normale de desfășurare a Campaniei (achiziția Produselor participante, contravaloarea accesului la internet pentru completarea formularului de înscriere în Campanie etc.).
SECȚIUNEA 11. LIMITAREA RĂSPUNDERII
11.1. Organizatorul este îndreptățit să ia toate măsurile necesare în caz de tentativă de fraudă a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei Campanii, precum și a Organizatorului. Orice încercare de fraudare conduce la eliminarea Participantului în cauză din Campanie și sesizarea organelor de cercetare penală, Organizatorul urmând să informeze respectivul participant cu privire la această decizie.
11.2. În eventualitatea unei dispute asupra validității unei înscrieri în cadrul acestei Campanii, decizia Organizatorului este definitivă.
11.3. Organizatorul și Agențiile nu au nicio obligație în a întreține corespondența cu solicitanții unor revendicări necâștigătoare ce apar ulterior acordării premiilor sau după termenul de revendicare a premiilor prevăzut în Regulament. Responsabilitatea Organizatorului și Agențiilor cu privire la acordarea premiilor este limitată conform prevederilor Regulamentului.
11.4. Organizatorul nu își asumă răspunderea, incluzând dar fără a se limita la, pentru:
- Pierderea bonului fiscal;
- Bonuri fiscale deteriorate, incomplete sau necorespunzătoare din punct de vedere al conținutului;
- Lipsa produselor participante din magazine;
- Înscrierile online care nu conțin toate câmpurile obligatorii;
- Eventualele dispute legate de dreptul de proprietate asupra bonurilor fiscale sau conținutului acestora;
- Eventualele dispute legate de numărul de telefon înscris în Campanie;
- Erorile în datele furnizate de către Participant. Acuratețea datelor de contact nu atrage răspunderea Organizatorului, fiind în responsabilitatea exclusivă a participanților. Ca atare, Organizatorul nu are niciun fel de obligație în cazul furnizării de către participanți a unor date eronate care au dus la imposibilitatea identificării câștigătorului sau înmânării premiului;
- Imposibilitatea câștigătorilor de a intra în posesia premiilor din motive independente de Organizator;
- Cazurile în care câștigătorul nu respectă condițiile de validare detaliate în prezentul Regulament;
- Situațiile în care numărul de telefon de pe care este realizată înscrierea nu poate fi identificat sau apelat (număr incorect, numărul nu este alocat, este dezactivat, este blocat, nu se află în aria de acoperire etc.) și ca atare Organizatorul nu poate contacta participantul la Campanie;
- Întreruperile/ disfuncționalitățile neanunțate ale operatorilor telefonici, din cauza aglomerării rețelelor pe perioadele de trafic intens;
- Situațiile în care consumatorii achiziționează în perioada Campaniei oricare dintre produsele Organizatorului neparticipante la Campanie;
- Organizatorul nu va fi răspunzător pentru niciunul dintre prejudiciile ce ar putea fi suferite de către câștigător în legatură cu premiile câștigate, indiferent de natura acestor prejudicii cu excepția situațiilor expres prevăzute de lege și care ar institui o astfel de răspundere;
- Organizatorul nu va fi responsabil pentru întârzierile în livrarea/ înmânarea premiilor cauzate de întârzieri în prestarea serviciilor de către furnizorii acestuia (de ex. furnizorii de servicii de curierat);
- Organizatorul nu este responsabil de starea premiului în momentul livrării premiului către câștigător și de starea predării premiului către curier în scopul livrării către câștigător.
11.5. Organizatorul nu răspunde în niciun fel pentru daunele directe sau indirecte care rezultă din înscrierea la Campanie cu excepția cazului în care acestea se datorează unor acte de neglijență gravă sau unor acte intenționate de care este responsabil Organizatorul.
SECȚIUNEA 12. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
12.1. Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal se vor regăsi în Anexa 1 a prezentului Regulament.
SECȚIUNEA 13. ÎNCETAREA/ ÎNTRERUPEREA CAMPANIEI. FORȚĂ MAJORĂ
13.1. Campania poate înceta înainte de împlinirea perioadei stabilite ori poate fi suspendată oricând în baza liberei decizii a Organizatorului, pentru motive independente de voința sa sau în cazul în care intervin evenimente care ar îngreuna în mod semnificativ derularea în condiții optime a Campaniei. Organizatorul va informa în cel mai scurt timp publicul cu privire la întreruperea sau suspendarea Campaniei, prin publicarea pe Site-ul Campaniei sau prin alte mijloace de informare a publicului.
13.2. Campania poate înceta, înainte de împlinirea perioadei prevăzute în Regulament, în cazul producerii unui eveniment ce constituie forță majoră conform legislatiei în vigoare, precum și în cazul schimbării cadrului legislativ de așa natură încât să afecteze organizarea și desfășurarea Campaniei.
13.3. Forță majoră înseamnă orice eveniment extern care nu poate fi prevăzut, evitat, controlat sau remediat de către Organizator și care are drept consecință imposibilitatea Organizatorului de a-și îndeplini obligațiile asumate prin prezentul Regulament.
13.4. Forța majoră exonerează de orice răspundere pe Organizator, acesta neputând a fi ținut răspunzător pentru eventualele prejudicii fizice, materiale și/sau morale create Participanților, Câștigătorilor sau oricăror persoane terțe sau participante în organizarea Campaniei, urmare a intervenției cazului de forță majoră.
13.5. Dacă va invoca forța majoră, Organizatorul va comunica acest aspect Participanților în termen de 5 zile lucrătoare de la apariția cazului de forță majoră, prin mijloace de comunicare disponibile.
SECȚIUNEA 14. SESIZĂRI ȘI LITIGII
14.1. Participanții pot depune sesizări sau reclamații în legătură cu desfășurarea Campaniei la numărul de telefon 021 233 04 05 (număr cu tarif normal), prin email la adresa consumator@mdlz.com sau prin poștă la adresa Organizatorului din B-dul. Dimitrie Pompeiu, nr. 5-7, Hermes Business Campus, clădirea C, Secțiunea Nord, etaj 6, Sector 2, București, până la data de 12.12.2023, inclusiv. După această dată, nicio sesizare nu va mai fi luată în considerare de către Organizator. Sesizările vor fi soluționate în termen de 30 de zile de la data depunerii acestora și un răspuns scris va fi comunicat Participantului la adresa de e-mail indicată sau la adresa poștală comunicată de către acesta.
14.2. Eventualele sesizări sau reclamații vor cuprinde în mod obligatoriu:
- (i) nume și prenume, domiciliul/reședință sau număr de telefon/adresă de e-mail, precum și alte date necesare pentru identificarea contestatorului,
- (ii) prezentarea motivelor de fapt pe care se întemeiază sesizarea/reclamația.
14.3. Organizatorul și Agențiile nu au nicio obligație de a întreține corespondența cu expeditorii unor sesizări/reclamații care sunt în mod vădit nefondate sau excesive, inclusiv din cauza caracterului repetitiv.
14.4. Eventualele litigii apărute între Organizator și Participanți, cu privire la orice aspect legat de desfășurarea Campaniei, se vor soluționa pe cale amiabilă, iar în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate în instanțele judecătorești române competente de la sediul Organizatorului.
ANEXA nr. 1 la Regulamentul Oficial al Campaniei “Câștigă tandrețe generație cu generație” (“Campania”)
- Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal -
Prezenta Anexă aduce la cunoștință publicului modul în care MONDELEZ ROMANIA S.A. și împuterniciții săi prelucrează datele cu caracter personal ale persoanelor vizate (participanți și câștigători), în conformitate cu legislația aplicabilă.
MONDELEZ ROMANIA S.A. și societățile implicate în organizarea Campaniei se obligă să respecte:
- Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului dîn 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor, în continuare ”GDPR”), aplicabil începând cu 25 mai 2018,
- Legea 190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului general privind protecția datelor,
- Deciziile Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP).
Participanții la Campanie au, potrivit dispozițiilor legale menționate mai sus, calitatea de persoane vizate.
Prin comunicarea datelor cu caracter personal, în modalitățile indicate în Regulament, participanții și câștigătorii premiilor Campaniei își exprimă acordul expres și neechivoc, ca datele lor cu caracter personal să intre în baza de date a Organizatorului și societăților implicate în vederea validării, anunțării câștigătorilor, atribuirii premiilor și îndeplinirii obligațiilor fînanciar-contabile și fiscale.
Participanții înțeleg că prelucrarea datelor lor cu caracter personal, în condițiile și în scopul declarat prin Regulament și Anexa nr. 1 la Regulamentul Campaniei, este necesară derulării Campaniei.
1. Date privind operatorul datelor cu caracter personal
În vederea desfășurării Campaniei, datele cu caracter personal ale persoanelor vizate vor fi prelucrate de către:
- MONDELEZ ROMANIA S.A. cu sediul în București, Sector 2, B-dul. Dimitrie Pompeiu nr. 5-7, Hermes Business Campus, Clădirea C, Secțiunea Nord, etaj 6, înregistrată la Registrul Comerțului București sub nr. J40/6905/2010, C.U.I. 1097530 (denumită în continuare "Operatorul"),
- Prin intermediul DENTSU ROMANIA S.R.L., cu sediul social în str. George Enescu nr. 11-11A, etaj 5, camera 3, Sector 1, București, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/20774/2008, C.U.I. 2486616 (“Împuternicit”),
- Și prin intermediul MEDIAPOST HIT MAIL S.A., cu sediul în Str. Siriului, nr. 42-46, Sector 1, București, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/8295/2000, C.U.I. RO13351917 („Sub-Împuternicit”).
Datele de contact ale Operatorului pentru nelămuriri sau exercitarea drepturilor de către persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt următoarele:
- MONDELEZ ROMANIA S.A. , adresa: București, Sector 2, B-dul. Dimitrie Pompeiu nr. 5-7, Hermes Business Campus, Clădirea C, Secțiunea Nord, etaj 6, email: MDLZDataProtectionOfficeMEU@mdlz.com.
2. Categorii de date cu caracter personal prelucrate în cadrul Campaniei
În cadrul Campaniei, Operatorul va prelucra următoarele categorii de date cu caracter personal:
Pentru participanții la Campanie, vor fi prelucrate:
- (i) număr de telefon,
Pentru câștigătorii premiilor, vor fi prelucrate:
- (i) nume, prenume,
- (ii) număr de telefon,
- (iii) data nașterii,
- (iv) adresa de corespondență,
- (v) adresa de email,
- (vi) CNP (pentru câștigătorii premiilor cu valoare ce depășește 600 Lei),
- (vii) voce,
- (viii) semnătură.
Prin înscrierea și participarea la Campanie, persoana care este desemnată și validată ca și câștigător al unui premiu a cărui valoare depășește 600 Lei, are la cunoștință faptul că trebuie să prezinte Organizatorului/Agențiilor implicate numele și prenumele întocmai cum apar în actul de identitate, precum și CNP-ul, pentru ca Organizatorul să poată respecta obligațiile fiscale impuse de Codul Fiscal, respectiv calcularea, reținerea și plata impozitului pe venit din premiul câștigat. Copia actului de identitate (care conține nume, prenume și CNP) va fi folosită exclusiv în vederea îndeplinirii obligațiilor prevăzute de Codul Fiscal. Refuzul persoanei de a furniza aceste date poate atrage imposibilitatea de a îndeplini obligațiile fiscale care revin Organizatorului și de a acorda premiul.
3. Scopurile prelucrării
Datele cu caracter personal prelucrate în cadrul Campaniei sunt prelucrate în vederea:
- - Inscrierii, organizarii si desfasurarii Campaniei;
- - Desemnarii, validarii si anuntarii Castigatorilor;
- - Atribuirii premiilor castgatorilor;
- - Indeplinirii unor obligatii legale, cum ar fi, dar fara a se limita la: obligatii financiar-contabile ale Operatorulu (inclusiv cele referitoare la impozitul pentru premiile acordate), obligatii in scop de arhivare, securitate;
- - Solutionarii oricaror plangeri legate de modalitatea de organizare si desfasurare a Campaniei, investigarii eventualelor incalcari, realizarii unor raportari specifice, analize, apararii dreptului Organizatorului in instanta si/sau alte proceduri judiciare sau administrative;
- - Utilizarii ca mijloace de proba in eventualele contestatii in legatura cu procesul de validare a castigatorilor si de inmanare a premiilor, in ceea ce priveste inregistrarea convorbirilor telefonice care contin date personale ale participantilor la Campanie.
4. Temeiurile juridice ale prelucrării
Datele vor fi prelucrate in scopurile aratate la Sectiunea 3 de mai sus, cu urmatoarele precizari:
- datele furnizate de participant si castigatori sunt prelucrate in temeiul executarii unui contract. Concret, acceptarea termenilor si conditiilor Regulamentului si participarea la Campanie echivaleaza cu executarea unui contract;
- datele furnizate de participant si castigatori vor fi prelucrate si in temeiul interesului legitim al Operatorului, precum: exercitarea, apararea drepturilor sau intereselor Operatorului si societatilor implicate in Campanie inaintea instantelor de judecata, a executorilor judecatoresti, a notarilor publici, a altor autoritati publice sau oricaror organisme publice sau private care solutioneaza dispute, avocatilor etc;
- CNP-ul furnizat de castigatori este prelucrat in vederea efectuarii formalitatilor necesare pentru retinerea la sursa si plata impozitelor aferente Premiului. In acest caz, temeiul prelucrarii este reprezentat de obligatia legala a Organizatorului de indeplinire a obligatiilor fiscale;
- publicarea listei castigatorilor premiilor de catre Organizator, este efectuata in temeiul obligatiei legale a Organizatorului de a publica astfel de liste, potrivit legislatiei privind organizarea de promotii si concursuri;
- pastrarea datelor ulterior incheierii Campaniei si inmanarea premiilor Castigatorilor reprezinta o prelucrare in temeiul interesului legitim al Operatorului, pentru a dovedi desfasurarea Campaniei si acordarea premiilor, precum si in temeiul obligatiilor legale aferente legislatiei financiar-contabile ce impune pastrarea documentelor contabile pentru o anumita perioada;
- inregistrarea si stocarea convorbirilor telefonice care contin date personale ale participantilor la Campanie se vor realiza in temeiul interesului legitim al Operatorului constand in dreptul de a preconstitui eventuale dovezi privind modul de comunicare cu participantii pentru procesul de validare si inmanare a premiilor.
5. Destinatarii datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal colectate în cadrul Campaniei vor fi dezvăluite către DENTSU ROMANIA S.R.L., MEDIAPOST HIT MAIL S.A., precum si autoritatilor, in cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare.
Datele cu caracter personal vor mai putea fi dezvăluite, în măsura în care va fi necesar, următoarelor categorii de terți:
- societati care furnizeaza produse si servicii companiilor implicate in Campanie, in legatura cu organizarea si desfasurarea Campaniei, precum: furnizori de sisteme IT, furnizori de asistenta aferenti si furnizori de sisteme de stocare in sistem cloud (pentru realizare copii de urgenta, stocare suplimentara, recuperare in caz de dezastru etc.);
- entitati implicate in diferite stagii sau situatii ale Campaniei si pentru care este necesara furnizarea acestor informatii, ca de exemplu: avocati, notari, experti externi, auditori, contabili etc.;
- companiile de curierat si curierii implicati in livrarea premiilor catre Castigatori.
Tertii carora le sunt transmise sau puse la dispozitiile datele personale ale Participantilor si Castigatorilor, conform celor prevazute mai sus, sunt limitati, atat prin lege cat si prin contract, in ceea ce priveste modul de utilizare a datelor.
De asemenea, datele cu caracter personal colectate vor putea fi dezvaluite si publicului, in cazul anuntarii Castigatorilor.
6. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal
Operatorul și Împuterniciții vor lua toate măsurile necesare pentru a se asigura că datele cu caracter personal sunt prelucrate numai pe perioada necesară pentru scopurile stabilite în Regulament.
Datele cu caracter personal ale participanților declarați necâștigători vor fi stocate de către Operator și/sau Împuternicit timp de 60 de zile de la încheierea Campaniei.
Datele cu caracter personal ale câștigătorilor premiilor cu valoare mai mică de 600 Lei vor fi stocate atât cât este necesar pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor înterne privind retenția datelor, inclusiv a regulilor de arhivare aplicabile, dar nu mai mult de 3 ani de la data colectării acestora.
Datele cu caracter personal ale câștigătorilor premiilor cu valoare mai mare de 600 Lei vor fi stocate conform prevederilor legale aplicabile în materie financiar-contabilă.
Convorbirile telefonice care conțin date personale ale participanților la Campanie vor fi stocate atât cât este necesar pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor înterne privind retenția datelor, dar nu mai mult de 3 ani de la data colectării acestora.
La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va șterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare și stocare, impunând Împuternicitului obligații similare.
7. Drepturile persoanelor vizate
Operatorul informează persoana vizată cu privire la drepturile de care aceasta beneficiază, conform prevederilor legale aplicabile:
(i) dreptul la informare: persoana vizată poate solicita informații și detalii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal;
(ii) dreptul de retragere a consimțământului: se poate exercita, în orice moment, în cazurile în care prelucrarea se întemeiază pe consimțământul persoanei vizate. Retragerea consimțământului va avea efect doar pentru viitor, iar prelucrarea realizată anterior retragerii va rămâne valabilă;
(iii) dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal: orice persoană vizată are dreptul de a obține de la Operator confirmarea faptului că datele care o privesc sunt sau nu prelucrate de către acesta. Obținerea confirmării se face pe baza unei cereri scrise, datată și semnată, adresată Operatorului, la adresa acestuia.
În cazul în care datele personale ale persoanei vizate sunt prelucrate de către Operator, persoana vizată are acces la următoarele informații:
- - scopurile prelucrării,
- - categoriile de date cu caracter personal vizate,
- - destinatarii sau categoriile de destinatari cărora datele cu caracter personal le-au fost sau urmează să le fie divulgate,
- - perioada pentru care se preconizează că vor fi stocate datele cu caracter personal sau, dacă acest lucru nu este posibil, criteriile utilizate pentru a stabili această perioadă, acolo unde este posibil,
- - faptul că persoana vizată are dreptul de a solicita Operatorului rectificarea sau ștergerea ori restricționarea prelucrării datelor cu caracter personal ale persoanei vizate, precum și dreptul de a se opune prelucrării,
- - dreptul de a depune o plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP),
- - în cazul în care datele cu caracter personal nu sunt colectate de la persoana vizată, orice informații disponibile privind sursa acestora,
- - existența unui proces decizional automatizat incluzând crearea de profiluri (art. 22 alin. (1) și (4) din GDPR), precum și, în cazurile respective, informații pertinente privind logica utilizată, importanța și consecințele preconizate ale unei astfel de prelucrări pentru persoana vizată.
Operatorul furnizează o copie a datelor cu caracter personal care fac obiectul prelucrării. Pentru orice alte copii solicitate de persoana vizată, Operatorul poate percepe o taxă rezonabilă, bazată pe costurile administrative.
(iv) dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal: în cazul în care persoana vizată consideră că datele personale prelucrate sunt incorecte, incomplete sau inexacte, va putea solicita rectificarea sau completarea acestora;
(v) dreptul de a solicita ștergerea datelor cu caracter personal (”dreptul de a fi uitat”): persoana vizată poate obține ștergerea datelor, în cazul în care prelucrarea acestora nu a fost legală sau în alte cazuri prevăzute de lege.
Ștergerea datelor poate va avea loc în oricare dintre umătoarele situații:
- - nu mai este nevoie de datele personale pentru îndeplinirea vreunuia dintre scopurile pentru care au fost prelucrate anterior,
- - persoana vizată își retrage consimțământul pe baza căruia i-au fost prelucrate anterior datele și nu există alt temei juridic pentru o prelucrare viitoare,
- - datele personale sunt prelucrate contrar legii,
- - persoana vizată se opune prelucrării datelor bazat pe interesul legitim al Operatorului/Agențiilor sau altor societăți implicate, iar acesta/acestea nu pot demonstra existența unor motive legitime care să justifice prelucrarea și care să prevaleze intereselor, drepturilor și libertăților persoanei vizate,
- - datele personale trebuie șterse pentru conformarea obligațiilor legale.
Operatorul poate respinge solicitarea de ștergere a datelor în următoarele situații:
- - trebuie să se conformeze unor obligații legale de păstrare a datelor,
- - datele sunt necesare pentru constatarea, exercitarea sau apărarea drepturilor Operatorului în justiție.
(vi) dreptul la restricționarea prelucrării se poate solicita în cazurile în care:
- - persoana vizată contestă exactitatea datelor pe o perioadă care permite Operatorului verificarea corectitudinii datelor,
- - prelucrarea este ilegală, dar persoana vizată se opune ștergerii datelor cu caracter personal, solicitând în schimb restricționarea,
- - Operatorul nu mai are nevoie de datele cu caracter personal în scopul prelucrării, iar persoana vizată le solicită pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță,
- - persoana vizată s-a opus prelucrării, pentru întervalul de timp în care se verifică dacă drepturile Operatorului/Agențiilor prevalează asupra drepturilor persoanei vizate.
(vii) dreptul de opoziție: persoana vizată se poate opune în special, prelucrării datelor care se întemeiază pe interesul legitim al Operatorului;
(viii) dreptul la portabilitate a datelor: persoana vizată poate primi, în anumite condiții, datele personale pe care le-a furnizat sau poate solicita ca respectivele date să fie transmise altui operator;
(ix) dreptul de a depune o plângere în fața Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) cu sediul în București, Sector 1, B-dul. G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, cod poștal 010336, www.dataprotection.ro, anspdcp@dataprotection.ro.
Drepturile menționate mai sus se pot exercita printr-o cerere scrisă, datată și semnată, la sediul Operatorului menționat la capitolul I, precum și la adresa de email MDLZDataProtectionOfficeMEU@mdlz.com.
Termenul de răspuns este de 30 de zile, termen ce poate fi prelungit cu o perioadă suplimentară de 60 de zile în cazul unor motive specifice ce implică anumite cerințe legale sau care sunt date de complexitatea cererii.
În anumite cazuri, accesul la toate sau la o parte a datelor personale poate fi restricționat din cauza unor cerințe legale, această situație (de acces restricționat sau chiar refuz) urmând a fi comunicată.
În situația în care o persoană nu poate fi identificată în baza elementelor de identificare furnizare, i se vor solicita informații suplimentare. Dacă persoana refuză oferirea de informații suplimentare sau le oferă însă sunt în continuare insuficiente pentru identificare, răspunsul poate fi de a nu da curs solicitării persoanei în cauză.
8. Protecția datelor cu caracter personal aparținând minorilor
Întrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu vârsta de minim 18 ani la data începerii Campaniei, nu vor fi prelucrate date aparținând persoanelor cu vârsta mai mică de 18 ani. În situația în care Operatorul/ un Împuternicit primește date cu caracter personal aparținând persoanelor cu vârsta mai mică de 18 ani, aceste date vor fi imediat șterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare și stocare ale Operatorului/ Împuternicitului. În cazul în care un părinte sau un titular al autorității parintești notifică prelucrarea unor date cu caracter personal aparținând unor persoane cu vârsta mai mică de 18 ani, Operatorul va șterge/ distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare și stocare.
9. Securitatea datelor cu caracter personal
Operatorul se obligă să implementeze măsuri tehnice și organizatorice adecvate în vederea asigurării unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal aparținând participanților la Campanie. Operatorul se obligă să impună Împuternicitului obligații similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va ține seamă în special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate în special, în mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizată sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.
10. Modificarea informării privind prelucrarea datelor cu caracter personal
Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexă la Regulament oricând pe durata desfășurării Campaniei, numai în cazul în care se descoperă măsuri mai eficiente pentru protejarea și securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate și fără a afecta drepturile și libertățile persoanelor vizate. Orice astfel de modificare va fi publicată pe site-ul Operatorului și/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusă la cunoștință Participantilor prin aceleași mijloace prin care au fost încunoștințate cu privire la Regulament.
11. Alte prevederi
În măsura în care în cadrul campaniei, Participanții dezvăluie date cu caracter personal aparținând unor terțe persoane, participanții confirmă că au informat aceste persoane cu privire la modul în care datele lor cu caracter personal vor fi prelucrate şi faptul că aceste date sunt folosite în scopul desfăşurării Campaniei şi ca au obținut acordul persoanelor respective pentru această operațiune. În acest sens, Participanții au obligația de a informa aceste persoane cu privire la conținutul prezentei secțiuni.
ANEXA nr. 2 la Regulamentul Oficial al Campaniei “Câștigă tandrețe generație cu generație” (“Campania”)
- Lista produselor participante -
PRODUSE PARTICIPANTE |
Milka Moments Oreo 92g |
Milka Moments mix 97g |
Milka Moments mix cu alune 169g |
Milka Moments mix 169g |
I Love Milka praline cu cremă de alune 110g |
I Love Milka praline cu cremă de căpșune 110g |
Milka Thank You praline cu cremă de cacao 110g |
Milka Just for You praline cu 45% cacao în ciocolată cu lapte și cu cremă de cacao 110g |
Milka Milkinis 87.5g |
Milka Milkinis 43.7g |
Milka Oreo 37g |
Milka Lapte alpin 100G |
Milka Alune 100G |
Milka Alune Întregi 100G |
Milka Stafide și Alune 100G |
Milka Ciocolată Albă 100G |
Milka Cremă de alune Noissete 100G |
Milka Mousse de ciocolată 90G |
Milka Ciocolată cu lapte și ciocolată albă 100G |
Milka Oreo Sandwich 92G |
Milka Extra Cacao 100G |
Milka Extra Cacao Cremă de alune 85G |
Milka Arahide și Caramel 90G |
Milka Oreo Brownie 100G |
Milka Oreo Ciocolată Albă 100G |
Milka Cremă de cacao 100G |
Milka Cremă cu căpșune 100G |
Milka Cremă cu zmeură 100G |
Milka Cremă caramel 100G |
Milka Cremă cu vișine 100G |
Milka Oreo 100G |
Milka Chips Ahoy 100G |
Milka Migdale 90G |
Milka Cremă și biscuiți 100G |
Milka Tuc 87G |
Milka Lu 97G |
Milka Bubbly cu lapte 90G |
Milka Bubbly albă 95G |
Milka Triple Cacao 90G |
Milka MMMAX Migdale 300G |
Milka MMMAX Migdale și Trufe cu cacao 300G |
Milka MMMAX Ciocolată și Biscuiți 300G |
Milka MMMAX Ciocolată și Biscuit 300G |
Milka MMMAX Drajeuri de Cacao 250G |
Milka MMMAX Lapte alpin 270G |
Milka MMMAX Cremă de alune 270G |
Milka MMMAX Cremă De Alune Și Napolitană 270G |
Milka MMMAX Oreo 300G |
Milka MMMAX Arahide Și Caramel 276G |
Milka MMMAX Cheesecake De Capșune 300G |
Milka MMMAX Alune Întregi Și Caramel 300G |
MILKA MMMAX Trio Ciocolată 280G |
MILKA MMMAX Alune Întregi 270G |
Milka Cremă de alune tartinabilă 350G |
Milka Cremă de alune tartinabilă 600G |
Milka Biscuiți cu ciocolată 150g |
Milka Biscuiți cu Cremă de ciocolată 260g |
Milka Biscuiți cu cremă de lapte 37,5g |
Milka Biscuiți cu cremă de lapte 150g |
Milka biscuiți cu cremă Oreo 156g |
Milka Biscuiții Cereale și ciocolată 126g |
Milka Choco Sensations Maxi 312G |
Milka Formă de văcuță cu ciocolată 40g |
Milka Formă de văcuță cu ciocolată 120g |
Milka Fursecuri cu ciocolată 132g |
Milka Fursecuri cu ciocolată 135g |
Milka Fursecuri cu ciocolată XL 184g |
Milka Fursecuri cu Interior de ciocolată 156g |
Milka Fursecuri cu Interior moale de ciocolată 156g |
Milka Jaffa cu jeleu cu aromă de zmeură 147g |
Milka Jaffa cu spumă cu aromă de ciocolată 128g |
Milka Napolitană cu ciocolată 30g |
Milka Napolitană cu ciocolată și cremă de alune 30g |
Milka Prăjitură cu ciocolată 35g |
Milka Prăjitură cu ciocolată 150g |
Milka Prăjitură cu ciocolată 175g |
Milka Prăjitură cu cremă de cacao 150g |